Witaj na Forum Stogów i Wspólnot Mieszkaniowych! Aby mieć dostęp do tematów Twojej wspólnoty zarejestruj się!

Regulamin witryny

Poniższe zasady zostały ujawnione celem wyjaśnienia poszczególnych obowiązków wszystkich członków społeczności Stogi. Zasady te powinny być przestrzegane przez wszystkich, aby zapewnić, iż nasza witryna działa sprawnie i zapewnia zabawę oraz produktywne doświadczenia dla wszystkich członków naszej społeczności i odwiedzających.

  1. Preambuła

    1. Stogi - Forum Dzielnicowe (zwane dalej Forum), dostępne pod adresem https://stogi.tots.pl jest prywatnym forum społecznościowym. Forum jest tworzone przez zaprzyjaźnionych mieszkańców dzielnicy Stogi oraz członków wspólnoty/wspólnot mieszkaniowych. Forum działa w celu wymiany informacji, myśli, lepszego organizowania się mieszkańców i wspólnot. Korzystanie z Forum wymaga akceptacji zasad poniższego regulaminu. #
  2. Definicje

    1. Forum – całość funkcjonalności i zawartości znajdujących się na serwerze, dostępnych pod adresem domeny stogi.tots.pl. #
    2. Konto – ogół funkcjonalności przyporządkowanych wyłącznie jednemu Użytkownikowi. #
    3. Użytkownik – każda osoba korzystająca z Forum, która założyła Konto, mająca dostęp do zawartości. #
    4. Społeczność Forum – ogół czynnych użytkowników posiadających Konta na Forum. #
    5. Zawartość – wszelkie treści zawarte na Forum. #
    6. Rejestracja – proces związany z założeniem konta na Forum. Rejestracja wymaga zaakceptowania niniejszego regulaminu. #
    7. Gość – użytkownik nie posiadający konta na Forum, który nie jest zalogowany. #
    8. Grupa – określa ogół uprawnień związanych z funkcjami dostępnymi w Forum dla poszczególnych grup Użytkowników Forum. #
    9. Moderator – Użytkownik posiadający prawo moderacji zawartości. #
    10. Administrator - Użytkownik posiadający prawo administracji Forum. #
    11. Moderacja – ingerencja w treść Zawartości. Za moderację uważa się w szczególności takie czynności jak: modyfikowanie zawartości, usuwanie zawartości. #
    12. Administracja - czynności związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Forum. W szczególności moderacja i czynności techniczne. #
  3. Postanowienia ogólne

    1. Forum jest prywatną inicjatywą. #
    2. Forum oparte jest na zasadzie dobrowolnej współpracy Użytkowników Forum. #
    3. Społeczność Forum tworzą zaprzyjaźnieni Użytkownicy. #
    4. Celem funkcjonowania Forum jest wymiana myśli, wiedzy, informacji pomiędzy Użytkownikami Forum oraz organizacja Społeczności Forum. #
  4. Obowiązki i Prawa Użytkowników

    1. Użytkownik ma prawo korzystać ze wszystkich przewidzianych dla jego Grupy funkcjonalności Forum. W szczególności:
      - zamieszczać tematy, odpowiedzi w forach, do których ma uprawnienia,
      - dołączać załączniki, o ile posiada stosowne uprawnienia
      - korzystać z innych funkcji Forum, o ile posiada stosowne uprawnienia #
    2. Użytkownik zgadza się, by zamieszczane przez niego Zawartości były widoczne dla Gości lub dla określonych Grup, posiadających określone uprawnienia na Forum, w szczególności uprawnienia pozwalające na dostęp do określonych rodzajów i kategorii Zawartości. #
    3. Zawartości zamieszczane przez Użytkowników nie mogą łamać:
      - praw autorskich osób trzecich,
      - regulaminu Forum,
      - powszechnie obowiązującego prawa,
      - powszechnie przyjętych zasad netykiety. #
    4. Niedozwolone są wszelkie działania prowadzone na szkodę Forum oraz Społeczności Forum.
      W szczególności za powyższe uważane będzie:
      - wykorzystywanie funkcjonalności Forum wbrew ich przeznaczeniu,
      - wykorzystywanie luk w oprogramowaniu Forum w działaniach sprzecznych z dobrze pojętym interesem Forum,
      - naruszanie dobrego imienia oraz wizerunku Forum,
      - posiadanie więcej niż jednego Konta na Forum. Wyjątkiem jest posiadanie wielu kont uzgodnione wcześniej z Administracją Forum (np. Konta testowe). #
    5. W przypadku wykorzystywania cudzych tekstów, cytowania, Użytkownik zobowiązany jest podać autora i źródło. #
    6. O funkcjonalnościach dostępnych dla poszczególnych Grup Użytkowników decyduje Administracja Forum.
      - w szczególności o przyznaniu określonej Grupy może decydować zautomatyzowany proces określony przez Administrację Forum. #
    7. Właścicielem praw autorskich do Zawartości są poszczególni Użytkownicy będący autorami treści. Autorzy ponoszą wyłączną, pełną odpowiedzialność za zawartości publikowane na Forum. #
    8. Użytkownik ma prawo w każdej chwili opuścić Społeczność Forum. W takiej sytuacji powinien skontaktować się z Administracją. Administrator ma obowiązek skasować jego Konto bez zbędnej zwłoki.
      Wszelkie Zawartości zamieszczone przez Użytkownika pozostają na Forum, w związku z tym, że są częścią publicznej debaty. #
    9. Reklamowanie na Forum usług, produktów, stron internetowych bez porozumienia z administracją jest zabronione. Administracja zastrzega sobie prawo do karania użytkowników łamiących tę zasadę. #
    10. W przypadkach naruszeń Regulaminu Administracja zastrzega sobie prawo do karania Użytkowników:
      - ostrzeżeniami,
      - odebraniem Grup i uprawnień,
      - zawieszeniem Konta,
      - skasowaniem Konta. #
  5. Odpowiedzialność i obowiązki Administratorów oraz Moderatorów

    1. Administratorzy, Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treść Zawartości zamieszczanych na Forum przez Użytkowników. Wyjątkiem od tej zasady jest sytuacja, gdy Administrator lub Moderator otrzymał wiarygodną informację o bezprawności treści i bezprawność treści nie budzi zastrzeżeń. Administratorzy i Moderatorzy opierają swoje decyzje wyłącznie na obiektywnej i powszechnie dostępnej wiedzy. Administratorzy nie mają obowiązku zapoznawać się ze wszystkimi treściami Forum i analizować pod kątem ich bezprawności. #
    2. Administratorzy i moderatorzy rezerwują sobie prawo do moderacji Zawartości, szczególnie tych niezgodnych z niniejszym regulaminem, polskim prawem, lub łamiącym powszechnie przyjęte zasady netykiety. #
    3. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do przyznawania i odbierania Grup Użytkownikom. W szczególności odbywać się to będzie poprzez zautomatyzowany proces. Grupy nadawane są na wg uznania Administratorów Forum. Nadanie Grupy może nastąpić na umotywowany wniosek Użytkownika. Odebranie Grypy może nastąpić w szczególności z powodu istotnej sprzeczności zamieszczanych Zawartości z Regulaminem. #
    4. Administratorzy i Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do promowania wybranych przez siebie Zawartości w dowolnych miejscach Forum. #
    5. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za utratę Zawartości zamieszczanych na Forum. Jednocześnie dołożą wszelkich starań by do przypadków utraty zawartości nie doszło. #
    6. Obowiązkiem Administratora jest dołożenie wszelkich starań by Forum funkcjonowało w sposób ciągły i prawidłowy. Wszelkie jednak przypadki nieprawidłowego i nieciągłego funkcjonowania Forum nie mogą być podstawą roszczeń Użytkowników. Administracja zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania Forum w celu przeprowadzenia czynności związanych z administracją i modernizacją. #
    7. Administracja ma prawo do zastosowania wobec użytkowników łamiących Regulamin takich sankcji jak:
      - ostrzeżenie,
      - utrata Grupy i uprawnień,
      - zawieszenie Konta Użytkownika,
      - usunięcie Konta Uzytkownika. #
  6. Przetwarzanie danych

    1. Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych w związku z korzystaniem z Forum znajdującymi się na stronie: ucp.php?mode=privacy #
  7. Postanowienia przejściowe i końcowe

    1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.02.2024 r. #